Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να συμμετέχω σε αυτήν την προσφορά;

Αγόρασε ένα laptop που πληροί τις προϋποθέσεις από 6 Δεκεμβρίου 2019 μέχρι 29 Φεβρουαρίου 2020 από καταστήματα Κωτσόβολος, το kotsovolos.gr ή το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης Κωτσόβολος στο τηλέφωνο 2102899999.

Επισκέψου την ενότητα «Απόσυρση» εντός 15 ημερών από την αγορά που πληροί τις προϋποθέσεις, για να υποβάλεις ηλεκτρονικά την αίτηση απόσυρσης. Μόλις λάβεις την έγκρισή με email, στείλε τον παλιό σου υπολογιστή εντός 15 ημερών για αξιολόγηση.

Διάβασε τις ενότητες «Όρων και Προϋποθέσεις» και «Προϊόντα» για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν την προσφορά.

Επισκέψου την ενότητα «Διαδικασία Απόσυρσης» για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο υποβολής της ηλεκτρονικής σου αίτησης.


Πόσες φορές μπορώ να συμμετέχω σε αυτήν την προσφορά;

Επιτρέπεται μόνο μία αίτηση ανά άτομο, ανεξάρτητα από το ποσό των αγορασθέντων συσκευών.


Το προϊόν μου δεν περιλαμβάνεται στα προϊόντα που πληρούν τις προϋποθέσεις. Είναι επιλέξιμο για την προσφορά;

Μπορούμε να προσφέρουμε την επιστροφή αξίας μόνο για αγορές προϊόντων που πληρούν τις προϋποθέσεις, όπως αυτές αναλύονται στην ενότητα "Προϊόντα" και στους "Όρους και Προϋποθέσεις" της προσφοράς.


Πώς μπορώ να προετοιμάσω τις αποδείξεις αγοράς μου για να τις ανεβάσω κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αίτησης απόσυρσης;

Εάν έχεις scanner, σάρωσε την απόδειξη αγοράς και αποθήκευσέ την στον υπολογιστή σου. Εάν δεν έχεις scanner, τράβηξε μια φωτογραφία με το κινητό σου, την ψηφιακή φωτογραφική μηχανή ή το tablet σου. Για να μεταφέρεις την φωτογραφία στον υπολογιστή σου, μπορείς να την στείλεις με email ή να την μεταφέρεις με USB Stick.

Γενικές προδιαγραφές για τα ψηφιακά αντίγραφα των παραστατικών: Κατά τη σάρωση ή τη λήψη της φωτογραφίας, βεβαιώσου ότι όλες οι απαιτούμενες λεπτομέρειες είναι πλήρως ορατές. Οι θολές ή μη καθαρές αποδείξεις αγοράς ενδέχεται να ακυρώσουν την αίτησή σου.

Τα ψηφιακά αντίγραφα των παραστατικών πρέπει να είναι σε μορφή εγγράφου PDF ή μορφή εικόνας JPEG. Το μέγιστο μέγεθος για κάθε έγγραφο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 10Mb.

Εάν χρειάζεται, μπορείς να ανεβάσεις περισσότερα έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή, απλώς επίλεξε ένα έγγραφο τη φορά και πάτα αποστολή κατά τη διάρκεια υποβολής της αίτησης.


Ενδεχομένως, λόγω μιας από τις παρακάτω αιτίες:

Ενδεχομένως, λόγω μιας από τις παρακάτω αιτίες:

  • Έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα για την αίτηση απόσυρσης.
  • Η ημερομηνία αγοράς είναι εκτός της περιόδου ισχύος της προσφοράς.

Μπορείς να ανατρέξεις στην απόδειξη αγοράς και στους όρους και προϋποθέσεις της προσφοράς.


Πώς μπορώ να ανεβάσω την απόδειξη μου αγοράς;

ΕΕτοίμασε τα έγγραφα για αποστολή και έπειτα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποβολής της αίτησης, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

Για να ανεβάσεις το παραστατικό σε ψηφιακή μορφή, επίλεξε «Επιλογή αρχείου», βρες το αρχείο στον υπολογιστή σου και πάτα «Άνοιγμα». Το όνομα του αρχείου που επιλέχθηκε θα εμφανιστεί. Έλεγξε ότι είναι το σωστό έγγραφο και πάτα «Αποστολή».με το εικονίδιο κάδου). Μόλις αποσταλούν όλα τα έγγραφα, επιλέξτε επόμενο.


Ποια στοιχεία πληρωμής θα πρέπει να παρέχω κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αίτησης απόσυρσης;

Θα πρέπει να παρέχεις τα παρακάτω στοιχεία:

  • Όνομα δικαιούχου λογαριασμού
  • IBAN
  • BIC/Swift

Μόλις υπέβαλα μια αίτηση, τι γίνεται μετά;

Η αίτησή σου θα ελεγχθεί από έναν από τους συνεργάτες μας και η κατάσταση της αίτησής σου θα σου σταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα σε ενημερώνουμε σχετικά με την πρόοδο της αίτησής σου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείς επίσης να ελέγχεις και ο ίδιος την εξέλιξη της αίτησής σου μέσω της φόρμας "Δες την εξέλιξη της αίτησής σου".


Έχω υποβάλλει μια αίτηση, αλλά δεν έχω λάβει περαιτέρω ενημέρωση, τι πρέπει να κάνω;

Ελεγξε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσες κατά τη διάρκεια συμπλήρωσης της αίτησης απόσυρσης για μηνύματα που σχετίζονται με την προσφορά. Φρόντισε να ελέγχεις και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Εναλλακτκά, μπορείς να ελέγχεις την κατάσταση της αίτησής σου μέσω της φόρμας "Δες την εξέλιξη της αίτησής σου".


Έχω λάβει ένα μήνυμα ελλιπών εγγράφων, τι σημαίνει αυτό και τι πρέπει να υποβάλω;

Ενδέχεται η φωτοτυπία του παραστατικού που επισύναψες στην αίτηση απόσυρσης να μην είναι ευκρινής, ώστε να προχωρήσει το αίτημά σου.

Συνήθεις αιτίες για έλλειψης εγγράφων:

  • Η απόδειξη αγοράς δεν είναι ευανάγνωστη
  • Η απόδειξη αγοράς δεν εμφανίζει την τιμή αγοράς, τα προϊόντα ή τον προμηθευτή από τον οποίο αγοράστηκε
  • Απεστάλη λάθος έγγραφο και όχι η απόδειξη πληρωμής
  • Απεστάλη επιβεβαίωση παραγγελίας, η οποία δεν αποτελεί απόδειξη ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτήν την περίπτωση θα σου ζητήσουμε να μας παρέχεις επιπλέον έγγραφα, για να υποστηρίξεις την αίτησή σου, όπως ένα δελτίο παράδοσης ή ένα τιμολόγιο.
  • Ο σειριακό αριθμός του νέου ή του παλιού σου laptop που καταχώρησες στην αίτησή σου, δεν είναι σωστός.
  • Τα στοιχεία τράπεζας που δήλωσες δεν ταιριάζουν με τα στοιχεία του αιτούντος.

Ποιος τύπος προϊόντων ισχύει για ανταλλαγή σε αυτήν την προσφορά;

Θα εξετάσουμε όλα τα προϊόντα που πληρούν τα πρότυπα που καθορίζονται από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της προσφοράς.

Ορισμένα κριτήρια που πρέπει να ληφθούν υπόψη:

Η παλιά συσκευή προς απόσυρση πρέπει να δουλεύει. Όταν η συσκευή προς απόσυρση είναι φορητός υπολογιστής, πρέπει να έχει ελάχιστο μέγεθος οθόνης 12,6 ιντσών και να περιλαμβάνει τροφοδοτικό καλώδιο και μπαταρία. Τα netbook αποκλείονται ειδικά από αυτήν την προσφορά. Σε περίπτωση που το προϊόν προς απόσυρση είναι μια αυτοσχέδια συσκευή desktop, θα πρέπει να συνοδεύεται από πιστοποίηση CE. Δε δεχόμαστε συσκευές παλαιότερες των 5 ετών. *Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν που ανήκει στην ίδια κατηγορία με το αγορασμένο προϊόν (π.χ. ένα notebook με ένα notebook κτλ.).


Πώς στέλνω την παλιά μου συσκευή προς απόσυρση;

Μόλις υποβάλεις την αίτησή σου ηλεκτρονικά, η επεξεργασία της θα γίνει από έναν από τους συνεργάτες μας. Εάν λάβει έγκριση, θα σου αποσταλούν περαιτέρω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αποστολής της παλιάς σου συσκευής προς απόσυρση.


Πώς ελέγχω το έτος κατασκευής της συσκευής μου;

Πάτησε τα πλήκτρα WIN + R ταυτόχρονα, πληκτρολόγησε «cmd», για να ανοίξεις τη γραμμή εντολών DOS, πληκτρολόγησε «systeminfo» και έπειτα πάτα enter.

Μετά από μερικά λεπτά, θα εμφανιστούν τα στοιχεία του υπολογιστή σου.

Μετακινήσου στο κείμενο, για να εντοπίσεις την ημερομηνία της έκδοσης BIOS, η οποία συνήθως συμπίπτει με την ημερομηνία κατασκευής - εκτός εάν έχεις ενημερώσει πρόσφατα το BIOS. Στην περίπτωση αυτή, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή, για να μάθεις την ημερομηνία κατασκευής της συσκευής σου.


Πώς πρέπει να συσκευάσω τη συσκευή μου, για να την αποστείλω για απόσυρση;

Μόλις εγκριθεί η αίτησή σου, ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες και συμβουλές:

  • Συσκεύασε την παλιά σου συσκευή με ασφάλεια σε ένα κουτί.
  • Απόφυγε τη χρήση κατεστραμμένων κουτιών, εξετάζοντας την αντοχή και την ανθεκτικότητά τους πριν τοποθετήσεις τη συσκευή σου.
  • Χρησιμοποίησε πάντα υψηλής ποιότητας υλικά περιτυλίγματος και προστατευτικών υλικών, για την αποφυγή κενών στη συσκευασία.
  • Αφαίρεσε πάντα παλιές ετικέτες και αυτοκόλλητα όταν επαναχρησιμοποιείς παλιό κουτί.
  • Προστάτευσε τις άκρες και τις γωνίες με τρόπο, ώστε η μεταφορά της συσκευής να είναι ασφαλής.

Τι πρέπει να κάνω, για να στείλω την παλιά μου συσκευή για απόσυρση;

Συσκεύασε το παλιό σου laptop για απόσυρση και πρόσθεσε τα στοιχεία διεύθυνσης παραλήπτη που αναγράφονται στο email έγκρισης πάνω στο δέμα σου. Σου συνιστούμε να κάνεις συστημένη αποστολή, διότι η ταχυδρομική εταιρία δεν θα αναλάβει την ευθύνη για απώλεια ή ζημιά των αντικειμένων προς αποστολή. Βεβαιώσου ότι συμπεριλαμβάνεις τα barcodes στο δέμα σου, γιατί είναι απαραίτητα για την ταυτοποίηση της συσκευής προς απόσυρση.


Έχασα το χρονικό περιθώριο για να στείλω τη συσκευή μου προς απόσυρση, μπορώ ωστόσο να τη στείλω;

Όχι, δυστυχώς δεν μπορείς. Πρέπει να λάβουμε τη συσκευή σου προς απόσυρση, εντός του χρονικού περιθωρίου που ορίζεται στους όρους και στις προϋποθέσεις της προσφοράς.


Έχω στείλει τη συσκευή μου, αλλά δεν έχω λάβει καμία περαιτέρω ενημέρωση. Τι πρέπει να κάνω;

Από την ημερομηνία που θα λάβουμε το παλιό σου laptop, θα χρειαστούν περίπου 21 ημέρες μέχρι να λάβουμε την τελική αναφορά ελέγχου, για να επεξεργασστούμε την αίτησή σου.

Κατά την αποστολή της συσκευής σου προς απόσυρση, θα λάβεις έναν αριθμό παρακολούθησης της αποστολής από την εταιρία μεταφοράς που χρησιμοποίησες (εξαρτάται από την εταιρία). Με τον αριθμό αυτό θα μπορείς να παρακολουθείς την πορεία αποστολής του παλιού σου laptop.


Έχω λάβει ένα μήνυμα επαναξιολόγησης, τι κάνω;

Η αίτησή σου μπορεί να επαναξιολογηθεί, εάν το παλιό σας laptop δεν πληροί τους Όρους και Προϋποθέσεις της προσφοράς. Σε αυτή την περίπτωση, θα σου στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την επαναξιολόγηση.

Εάν δε συμφωνείς με την επαναξιολόγηση, επικοινώνησε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εντός του χρονικού περιθωρίου που καθορίστηκε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλαβες. Η ομάδα θα επεξεργαστεί την αίτησή σου και θα σου στείλει την τελική απόφαση.


Πόσος χρόνος θα χρειαστεί μέχρι να λάβω την επιστροφή των χρημάτων για τη συσκευή που απέσυρα;

Η καταβολή της επιστροφής των χρημάτων θα γίνει εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της αίτησης σου. Παρακαλούμε όπως περιμένεις 5 επιπλέον εργάσιμες ημέρες, για να εμφανιστεί η πληρωμή στον τραπεζικό σου λογαριασμό.


Γιατί δεν έχω λάβει ακόμα την επιστροφή των χρημάτων για τη συσκευή που απέσυρα;

Εάν έχεεις λάβει το email επιβεβαίωσης της απόσυρσης, έλεγξε τα παρακάτω:

Ανάτρεξε στους Όρους και Προϋποθέσεις της προσφοράς για το διάστημα ισχύος της προσφοράς. Έλεγξε την κίνηση του λογαριασμού σου για το ποσό της ανταμοιβής που περιμένεις. Εάν εξακολουθείς να μην έχεις λάβει την επιστροφή των χρημάτων σου, επικοινώνησε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.


Επικοινώνησε μαζί μας


Εάν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την προσφορά αυτή, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σε βοηθήσει.

Μέσω τηλεφώνου: 2103004889

Μπορείτε να τηλεφωνείτε από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, από τις 9 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ.. Με χρέωση τοπικής κλήσης από σταθερά τηλέφωνα μόνο.

ΔΕΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΟΥ

Μάθε την εξέλιξη της αίτησής σου, συμπληρώνοντας το ID της και το email σου.